עליה חדה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2007 | 11:35 | מאת: שי
הורדתי 10 קילו ב3 חודשים אני הייתי גאה ושמח מהצורה שאני נראה בה החלטתי שזהו. ב4 ימים העלתי 2 וחצי קילו אני חוזר כמובן מיידית לדיאטה , האם אני יכול לרדת באותה מהירות שהעלתי ??
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2007 | 20:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום שי, ברכות על הירידה המצוינת במשקל. נשאלת השאלה מה קרה שעלית במשקל. האם אכלת הרבה במיוחד? האם חזרת לאכול כפי שאכלת לפני הדיאטה? עליך להבין שכדי לשמור על משקלך החדש עליך להמשיך ולאכול לפי התפריט שבעזרתו ירדת. אפשר להגדיל מעט את כמות הקלוריות, ולבדוק מתי את המתאזן, כלומר, מצליח לשמור על המשקל, לא ממשיך לרדת וגם לא עולה. אם תחזור להרגלך הקודמים, כנראה שגם המשקל יחזור. בברכה מוניקה קרן