הורדה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 45 שוקלת 70 קילו גובה 1.70 אני רוצה להוריד 10 קילו ממשקלי אני אוכלת בבוקר גרנולה עם יורגוט בצהריים מנת בשר עם ירקות או אטריות ללא לחם ובערב אני אוכלת בדרך כלל ירקות חתוכים גדול וסנדוויץ עם גבינה (לחם קל ) בנוסף אני הולכת שלוש פעמים בשבוע בין 45 דקות לשעה ואני ממש לא מצליחה להוריד במשקל תקופה של חודשיים מה קורה לי למה אני לא יורדת במשקל. בנוסף שמעתי שרק הליכה שלוש פעמים בשבוע לא גורם להורדה במשקל האם זה נכון ומה אני צריחה לעשות כדי לראות שינוי
שלום, מבחינת התפריט יכול להיות שהבעיה היא בכמויות. המגוון שתיארת הוא בסדר, אבל אולי את צורכת כמויות גדולות יותר ממה שאת צריכה כדי לרזות. עניין נוסף הוא, איך אכלת קודם? פעילות גופנית אינה בהכרח עוזרת באופן משמעותי לירידה במשקל. היא חיונית כי זו דרך טובה להגביר את ההוצאה הקלורית היומית, לשפר את הכושר הגופני ולמנוע מחלות היא קריטית לשמירת המשקל החדש הנמוך שהושג. תנסי לבדוק מהן הכמויות שאת צורכת, אפילו לעשות רישום. תבדקי האם בסופי שבוע את אוכלת באופן זהה לימות השבוע האחרים. תנסי להגביר את קצב ההליכה או להוסיף אימון נוסף בשבוע. בברכה מוניקה קרן