רזין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני במשקל 62 קילו אני מרגישה שמנה ולא טוב לי אם המשקל שלי ניסיתי מלא דיאטות וניכשלתי מה הסיכוי להצליח אם רזין
ראשית, את לא שמנה, ולהוריד כמה קילו זה יותר קל מאשר לחשוב שאת צריכה להוריד הרבה ק"ג. גם אם תשתמשי ברזין, מתישהו תפסיקי אותו ולכן, אם לא תלמדי לאכול נכון אז תעלי בחזרה. מה שאני מנסה להגיד לך שלא כדאי לעשות דיאטות כי מדיאטות עוד אך אחד לא רזה. את צריכה ללמוד לאכול בצורה כזו שגם תרדי במשקל בלי לחץ וגם צשארי בו. לצורך זה את זקוקה להנחייה, להכוונה, ואת זה את צריכה לקבל אצל דיאטנית - גם באופן אישי וגם בקבוצה. בהצלחה
תגידי לי את הצלחת .... אני לא מצליח