פיסורה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/03/2014 | 13:21 | מאת: ורד
אני סובלת כבר מספר חודשים מפיסורה ורופא המליץ לפני שמחליטים על ניתוח כדאי לשנות הרגלי תזונה. מה צריך לאכול כדי שיהיו יציאות רכות?
לקריאה נוספת והעמקה
17/03/2014 | 15:07 | מאת: ד"ר אולגה רז
אם הכל היה כ"כ פשוט אז החיים לא היו מסובכים בכלל. את רוצה שמישהו, דרך האינטרנט, בשני משפטים, יסביר לך איך להפטר ממשהו שאפילו דורש ניתוח, בסופו של דבר. איך את מתארת לך את זה? בלי לראות אותך מישהו יכול להציל אותך? הדרך הקצרה לא תמיד הכי טובה. תלכי לייעוץ אצל דיאטנית שמתמחה בגסטרואנתרולוגיה, שתיתן לך תכנית פעולה, שאת תבצעי ואז אולי תוכלי להימנע מהניתוח.