רוצה להרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2007 | 06:59 | מאת: יובל
אני בת 14 ו8 חודשים גובה 1.64 ושוקלת 59 אני רחבה גם במתניים.. זאת השמנתת יתרר?? ואם כןן מה אנייי צריכה לעשותתתתתתתתתתתתתתתתתתת??
31/08/2007 | 20:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום יובל, אינך סובלת מהשמנה. המשקל שלך תקין לגובה ולגיל. בברכה מוניקה קרן