תזונה מתאימה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/04/2014 | 17:53 | מאת: עדי
שלום,בד"כ מקפידה מאד על תזונה. אתמול בצהרים היתה לי יציאה כ"כ קשה,שבעקבותיה נותר כאב בפי הטבעת בעת יציאה,שהיא בד"כ יום יומית אצלי. אני כרגע בחו"ל והתזונה לא בדיוק כמו תמיד. האם זו יכולה להיות הסיבה? על מה עלי להקפיד בתזונתי כדי שזה יעבור ולא ירבה להופיע שוב. בתודה ובברכה עדי
לקריאה נוספת והעמקה
ה ,לעיתים שינוי בתזונה כמו גם הטיול למדינה חדשה יכול להתבטא בשינויים שתארת, המלצתי לך להקפיד לשתות מים לפחות ליטר וחצי ליום , לאכול ירקות ופירות עם קליפה ולשלב שמן זית והגוף יתרגל ויחזור לשיגרה ,סיגל