דגני בוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2014 | 16:22 | מאת: בן
שלום האם דגני בוקר כמו ברנפלקס (מחיטה מלאה) יכולים להוות תחליף הולם לארוחת בוקר למי שמעדיף זאת? מבחינת ערכים תזונתיים והייתרונות הרבים והחשובים שיש בארוחת בוקר זה משתווה בערך לארוחה קלה רגילה? מה הכמות הנדרשת, והאם עם חלב זו אופציה טובה? תודה
שלום, 30 גר ברנפלקס זהחלפהלפרוסתלחם מלא /2פרוסות לחם קל מומלץ לשלב עם חלב וזה תחליף לארוחה הכוללת לחם עם גבינה . בברכה , סיגל