הודף משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 18 ואני שוקלת 83 וגובה שלי הוא 1.60, האם זה נחשב להשמנת יתר? ואם כן א כמה עלי להוריד על מנת להגיע למשקל סהיר יחסית לגילי ולגובה שלי?
שלום לי, אינדקס מסת הגוף (BMI) שלך הוא 32, שזה נחשב להשמנה. עלייך לרזות בכ- 20ק"ג, כדי להגיע למשקל תקין. בברכה מוניקה קרן