צריכת קלוריות.-דחווףף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2007 | 17:11 | מאת: רוני
אני בת 15 וחצי משקלי 48.5 על 1.61 אני מתאמנת 5 פעמים בשבוע ובכל יום שעתיים. רציתי לדעת כמה קלוריות עליי לצרוך כדי לא להעלות במשקל וכמה אני אמורה לצרוך? לפי הנתונים שנתתי. תודהה רבהה:]]
03/09/2007 | 12:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוני, עלייך לצרוך כ-2200 קלוריות ליום, כדי לשמור על משקלך. בברכה מוניקה קרן