הודף משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2007 | 14:40 | מאת: חנה חן
שלום שמי חנה חן אני כמעט בת 17 אני מטר כמעט 65 ואני שוקלת שמונים האם זה עודף משקל אם כן כמה? ואם אפשר כמה טיפים כדי להוריד ולהגיע למשקל הרצוי! ומה הוא המשקל הרצוי לפי הפרטים שלי? אשמח שתעזרו לי בתודה חנה חן יום טוב!!!!
03/09/2007 | 14:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום חנה, את נמצאת בעודף משקל של כ- 15 ק"ג, תלוי בכמה גורמים שונים. המלצות לירידה במשקל כוללות: אכילה מסודרת, ב3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. אכילה סביב שולחן, מצלחת, לא ליד טלוויזיה או מחשב. ממליצה לאכול הרבה ירקות. להחליף קמח ולחם לבן לדגנים מלאים. לצרוך מוצרי חלב עד 5%. להמעיט בצריכת מזון מטוגן, חטיפים וממתקים. להימנע משתיית משקאות מתוקים. לשתות הרבה מים. לבצע פעילות גופנית באופן יומיומי. בברכה מוניקה קרן