שאלה של ארוחת בוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2007 | 15:50 | מאת: xlrg
שלום, אני בת 24 משקלי תקין ביחס לגובה, אך לא יזיק לי להוריד בין 4 ל5 קילו. כרגע אינני פעילה גופנית אז לפחות מבחינת צריכת מזון חשוב לי לשמור על פרופורציות (אם לא לרדת, אז לפחות לא להשמין). אודה לכן אם תוכלו לייעץ לי מה מבין המזונות הבאים עדיף כארוחת בוקר שתסייע לי בכך (מה דל יותר בקלוריות ושומנים): 1) מעדן דנונה אקטיביה פירות יבשים 1.5% 153 קלוריות לגביע. 2) גבינה לבנה 5% 125 גרם. 3) דנונה אקטיביה טבעי 3% (או יופלה white 3% גרם 200 ) עם רבע כוס גרנולה. 4) סנדוויץ' מ2 פרוסות לחם קל (מקמח מלא) עם ממרח (גבינה 5% \מזולה לייט\טונה). אמנם חשוב לי לצמצם את צריכת פחמימות, אבל נדמה לי שמבין האפשרויות הסנדויץ' משביע אותי יותר מהשאר. אשמח לקבל את חוות דעתכם כיועצים תזונתיים. תודה.
03/09/2007 | 14:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הכריך הוא ההמלצה שלי. הוא מבין הדלים בקלוריות, כ- 130 קלוריות, תלוי מה הממרח וכמותו, ואם תוסיפי לו גם ירקות, השובע יגבר עוד יותר, וגם הערך התזונתי יעלה. בברכה מוניקה קרן