תזונה לילדה בת שנתיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2007 | 22:14 | מאת: דינה
שלום בתי בת השנתיים במשקל תקין,אוכלת טוב בגן, אך שהיא בבית היא כמעט ולא אוכלת , גם שאנו יושבים איתה ביחד, ירקות היא בכלל לא אוכלת , לא כריכים, בארוחת צהריים טועמת שתי כפיות גם שלא אכלה ארוחת בוקר, אני מנסה להיות יצירתית ולגוון לה, אך אוכל לא מושך אותה אפילו לא חטיפים, מצד אחד אסור לתת בכוח לאכול ומצד שני שהיא בבית היא כמעט ולא אוכלת , ברצוני להוסיף שבערב היא מקבלת סימלאק ואת זה היא מאוד אוהבת אשמח לקבל טיפים או כל מידע שיעזור לי בתזונה לילדים בתודה מראש דינה
03/09/2007 | 14:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום דינה, מה שאת מתארת הוא מאפיין הרבה ילדים בגיל הזה. אלו ילדים, שכמו שאמרת בגן או בחברת ילדים אחרים אוכלים מצוין, מה שמגישים להם פחות או יותר ובבית, כאילו מדובר בילד אחר. לדעתי, כל עוד היא עולה במשקל ובגובה באופן תקין לא צריך להתרגש מזה. להמשיך לשבת איתה בארוחות משותפות ולהציע לה את המזונות שאוכלים בבית, ולתת לה לבחור את הכמות הרצויה לה. בשום אופן, לא לפתות אותה עם חטיפים או להאכיל אותה תוך כדי משחק, טלוויזיה וכד'. תנסי לא ליצור התעסקות דרמתית סביב האכילה. כנראה שמבחינתה היא בסדר, ואוכלת מה שהיא צריכה וכמה שהיא צריכה. אך , אם תראה שזה משהו שגורם למהומה סביבה, היא עלולה להתחיל לעשות מניפולציות סביב הנושא. בברכה מוניקה קרן