כרום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2007 | 23:32 | מאת: משה
שלום אני בן 60 מתאמן במכון כשר, שומר על תזונה מבוקרת ,לאחרונה שמעתי כי בגילי יש האטה רבה בספיגת הכרום. האם כדאי לי לקחת תוסף ? ואיזה ? בישול בסיר נירוסטה מוסיף כרום לתבשיל, האם זה משמעותי ? תודה משה
04/09/2007 | 13:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום משה, עפ"י מחקרים המבוססים על צריכת מזון, יש ירידה בצריכת הכרום באוכלוסיית הגיל שלך ולא בספיגתו. המזונות אשר עשירים בכרום הם שמרים, פטריות, אגוזים, אספרגוס, בירה, יין ופלפל שחור. אם את הצורך תזונה מאוזנת הכוללת גם את הרכיבים הללו באופן קבוע, אתה בריא ואינך סובל ממחלות, איני רואה צורך בנטילת תוסף. לא ידוע לי כי בישול בסיר נירוסטה תורם כרום למזון. בברכה מוניקה קרן