בעיות משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בעיתי היא שכל מה שאני עושה אני לא מרזה, אני 1.50 שוקלת 50 קילו ואני אוכלת בכמות מדודוה ואני לא מצליחה להוקיד כלום, מה אני אמורה לעשות?אני חיבת להוריד איזה 5 קילו אני מרגישה מלאה?
שלום גליה, המשקל שלך תקין ביחס לגובה. (בת כמה את?) האם את משלבת גם פעילות גופנית? תנסי להוסיף צעידה של 45 דקות 4-5 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן