הודף משקל קל..הזרה בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 13,גובה 1.58 ושוקלת 59 ק'ג.. אני ממש רוצה להרזות כמה שיותר מהר ובטוח... האם יש לי עודף משקל?..אם כן בכמה העודף?ואם לא אז מה הגבול לגיל ולגובה שלי (גבול המשקל)? גם אם אין לי עודף משקל אכן אני לא נחשבת לרזה ונחשבת לשמנה לפי המראה,ובכל זאת התעניין בדיאטה.. האם יש עצות נוספות שתוכלי לידעה אותי בהם.. בישביל הנוחות אני יסדר את השאלות: 1.האם יש לי עודף מישקל? 2.אם כן בכמה העודף? 3.אם לא אז מה גבול המשקל לגיל ולגובה שלי? 4.האם תוכלי למסור לי עצות נוספות?
שלום דפנה, את בעודף משקל קטן. הגבול העליון למשקל תקין בגילך, לגובה שלך הוא 56 ק"ג. אני ממליצה לך לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת הכוללת שפע של ירקות, כמה פירות ביום, דגנים, רצוי מלאים , כמו לחם מקמח מלא, אורז, דגני בוקר וכד', מוצרי חלב עד 5%, קטניות, דגים, עוף ובשר רזה. להמעיט במזון מטוגן, להימנע או להמעיט בחטיפים וממתקים. לשתות הרבה מין ולהימנע ממשקאות ממותקים. לאכול ארוחות מסודרות, ליד שולחן מתוך צלחת. בנוסף אני ממליצה לבצע פעילות גופנית באופן סדיר, אם אפשר כל יום. בברכה מוניקה קרן