כרס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2007 | 21:52 | מאת: חני
למרות שאני נחשבת רזה (לדברי הרופא 8 קילו מתחת למשקל המינימום) יש לי בטן גדולה. היא תמיד מאוד נפוחה ויורדת רק אם אני לוקחת כדורים להסדרת היציאות. אני מקפידה לאכול סיבים תזונתיים ולשתות הרבה מים אבל זה לא עוזר. מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2007 | 22:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום חני, אולי היציאות שלך אינן סדירות משום שאינך אוכלת מספיק. אם לא נכנס מזון, אז גם אין מה שיצא החוצה. אפשר להוסיף לתפריט היומי, בנוסף לירקות ולמים, גם פירות יבשים, לשתות כף שמן זית על קיבה ריקה בבוקר יחד עם כוס מים פושרים. פעילות גופנית סדירה גם כן תורמת ליציאות סדירות. בברכה מוניקה קרן