סודה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/09/2007 | 09:21 | מאת: צילה
שלום.... האם יש בעייה גם בריאותית וגם דיאטטית בשתיית סודה שמכינים בבית? אני שותה כבקבוק סודה ליום לפעמים עם לימון לפעמים בלי כלום.... אני אשמח לקבל תשובה מהירה... והאם יש בעייה שגם ילדה בת 4 שותה סודה מידי יום. תודה ויום טוב
04/09/2007 | 19:25 | מאת: צילה
אם לא הבהרתי את עצמי נכון-הכוונה למים מוגזים
04/09/2007 | 22:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום צילה, הבעיה עם הסודה היא שהגזים תופסים מקום של נוזלים, וכך את מקבלת פחות מים על כל כוס. למבוגרים זו אינה בעיה גדולה, אלא אם כן זה גורם לך לחוסר נוחות במערכת העיכול. לגבי הילדה בת ה-4, איני ממליצה שזו תהיה השתייה הבלעדית שלה, אך כוס פה ושם אינה מזיקה. בברכה מוניקה קרן