רוקח פורטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום מכרה המליצה לי להשתמש בתכשיר ולמרות שלה הוא מאד עזר והיא ירדה הייתי רוצה לשמוע עוד לפני שאני קונה. יש לי הרבה לרדת, וזה נשמע ממש טוב אבל אני מתלבטת. תודה
שלום שירלי, לצערי אין תכשירי פלא. כדי לרדת במשקל, צריך לשנות את אורח החיים ואת הרגלי האכילה. אני ממליצה לך להתחיל מזה, לאכול בריא, מסודר, לעשות פעילות גופנית באופן סדיר. ואם את חשה קשיים בירידה תפני לאנשי מקצוע מתאימים (דיאטנים ורופאים) שיתמכו ויעזרו. בברכה מוניקה קרן
היא טוענת שהיא השיגה ירידה במשקל ואת כל הדברים שאמרת בקלות, בעזרת הרוקח פורטה. תודה בכל אופן
רוקח פורטה גרם לי לרדת 8 ק"ג לפני 4 חודשים ואני עדיין שומרת על המשקל. ניתן לומר שהמוצר הזה גרם לי לשנות את הרגלי האכילה שלי לנורמלים. אבל.... לא היה לי קל בהתחלה לעשות בו שימוש ושמעתי שהיו כאלו שבכלל לא יכלו להתחיל איתו.
הי שירלי , אני רכשתי את האבקה הנ'ל , זה לא עבד עבורי , לא הרגשתי שום תחושת מלאות רכשתי את הערכה המחוזקת , וכאשר פניתי אליהם הם טענו כי מלכתחילה זה עובד רק על 80% מהאוכלוסיה . השירות שלהם על הפנים , ההבטחות אינן נכונות , לדעתי בזבוז. אני מציאה לך לנסות קודם מהחומר של חברתך לפני שאת רוכשת מהם. את יכולה לפנות אלי במייל יש לי ערכה סגורה , אני מוכנה להעביר לך אותה ללא תמורה אל תתפתי להבטחות שלהם!!!!