השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בילי בת 29 אני מאוד שמנה אני שוקלת 102 ק"ג אני לא אוהבת את עצמי יותר אני צריכה דחוף עזרה אשמח עם מישהו יודיע לי תשובה מה לעשות
שלום בילי, את זקוקה לעזרה כדי לרדת במשקל, ועלייך לפנות לגורמים המקצועיים המתאימים שיעזרו לך בעניין. אני ממליהצ למצוא לעצמך מסגרת מתאימה שתיתן לך את ההדרכה והתמיכה המתאימים. את יכולה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית בקופה"ח שלך, למצוא מסגרת קבוצתית או פרטנית. לבדוק מה מתאים לך ולצאת לדרך. אצלנו במרפאה אנו מטפלים בהצלחה בעודף משקל. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן
היי בילי, אני בת 34 והיום שוקלת 67 על גובה 1.68 לפני 3 שנים שקלתי 104 ק'. ירדתי בלי לשים לב את 10 הראשונים ואח"כ עם תפריט מאוזן וספורט את כל השאר. לקח הרבה זמן ולא סיימתי. בהחלט מבינה את הרגשתך. עדיין לא הגעתי למשקל היעד שלי ולכן אני עדיין ממשיכה . אני עשיתי דיאטה לבד מאחר והיה לי נסיון של המון שנים עם דיאטניות, רופאים וקבוצות הרזייה. אבל בעיקרון לירידה רצינית במשקל אני בהחלט ממליצה על ליווי של איש מקצוע. צריך הנחיה ובדיקה מסודרת שהתזונה מאוזנת ומעקב על קצב הירידה בנוסף כמו שאת מתארת גם הליווי הרגשי חשוב .בקיצור לא פשוט לבד. מאחלת לך הרבה בהצלחה, המאמץ שווה!!! הדרך לא קלה אבל משתלמת!