תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/09/2007 | 11:39 | מאת: לי
שלום, אני בת 35. בד"כ אני רעבה בשעות הבוקר ובצהריים (לא טיפוס אכלן...). אני אוכלת בריא מאד: לא מטוגנים, מעט מאד פחמימות, כמעט בלי ממתקים, אין אלכוהול עישון, אין מיצים. יש מקסימום 3 כוסות קפה... הבעיה שלי שאני מתמלאת (שבעה) מאד מהר, ואח"כ יש לי בחילה או הרגשת נפיחות בבטן לשעות ארוכות. כך שהארוחות שלי גם במרווחים די גדולים. לא הצלחתי לגלות אם זה בעקבות מזון מסויים... זה קורה כמעט אחרי כל דבר שאני אוכלת. דרך אגב, זו לא רק הרגשה אלא כל כמה ימים המשקל אכן עולה ב-3 ק'. גובה 1.68 ומשקל 66 ק' (קצת עודף...) . השומן מצטבר בבטן ובמותניים. אם יש רעיון מה זה יכול להיות ואיך לטפל אשמח לשמוע. כרגע כל הבדיקות תקינות.
לקריאה נוספת והעמקה
06/09/2007 | 19:18 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לי : מבחינה רפואית, אני מבינה שהבדיקות תקינות , על איזה בדיקות מדובר ? הייתי ממליצה לך לבצע אולטרסאונד בטן. בנוסף : מה קורה עם המשקל שעולה ? האם אחר כך את יורדת חזרה ? בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
06/09/2007 | 23:31 | מאת: לי
ד"ר שלום, מדובר בבדיקות דם, בריום, אולטראסאונד בטן ווגינלי, רגישות לחלב. הבטן כמעט תמיד מתנפחת אחרי האוכל ואני שבעה מהר ולשעות ארוכות. בערב אני בכלל לא אוכלת בשל כך. הנפיחות יורדת עד הארוחה הבאה, למרות שלפעמים אני קמה נפוחה בבוקר. העליה במשקל גם מתבטאת כל כמה ימים ואכן יורדת בחזרה. אולי חסר אנזימי עיכול? אולי תסמונת מעי רגיש? אולי צריך דיאטת ניקוי? לא יודעת. וגם לגסטרו אין תשובות.