רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/09/2007 | 12:26 | מאת: חדשה בפורום
שלום, קיבלתי מהרופאת משפחה מרשם לרדוקטיל ושכחתי לשאול אותה האם צריך לקחת את הכדור לפני האוכל או אחרי במידה וצריך לקחת לפני האוכל האם צריך לחכות מעט לפני ארוחת הבוקר, והאם יש מזונות שלא מומלץ לאכול אותם כאשר לוקחים את הכדור? שאלה שלישית ואחרונה אני יודעת שכל אחד מוריד אחרת אבל עד כמה אפשר להוריד בחודש בעזרת הכדור עם שומרים ארוחות מסודרות ועושים הליכות?
לקריאה נוספת והעמקה
06/09/2007 | 18:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום, את התרופה נהוג לקחת בשעותהבוקר. זאת מהסיבה שאחת מתופעות הלוואי שלה, היא עוררות יתר. אם לוקחים בבוקר, אין בעיה להרדם בלילה. אין חשיבות מיוחדת ללקיחה לפני או אחרי האוכל. משאלתך השלישית אני מבינה שאת לוקחת את התרופה ללא ליווי של מסגרת תזונתית וזה חבל. הירידה במשקל היא פי 2 יותר, כאשר הטיפול מלווה במסגרת לשינוי אורח חיים, הכולל תזונה ופע"ג. אני ממליצה לך לפנות למסגרת כזו: דיאטנית, קבוצת תמיכה וכו'. עם הפרטים שמסרת אין לי שום אפשרות לנבא כמה תרדי. בהצלחה מוניקה קרן
06/09/2007 | 19:49 | מאת: חדשה בפורום
שלום, תודה על התשובה המהירה אני התחלתי לקחת את התרופה היום ואני כן במסגרת של קבוצת תמיכה שהתחלתי שבוע שעבר, אני צרכה ליידע את המדריכה שאני לוקחת את התרופה?