אני רק שאלה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/09/2007 | 21:04 | מאת: מורגן
אני בת 16, גובה 162 ס"מ ומשקל בין 54 וחצי ל-53 (יש לי השערה די מבוססת שהמשקל אצלי בבית דפוק כך שגם אם הוא מראה 54 יש סיכוי שאני שוקלת פחות). בחופש הגדול הורדתי כ-3 קילו ואני מעוניינת להוריד עוד 2-3. אני משתמשת בתפריט לדיאטה די מצומצם כך שאני בספק אם ניתן לעשות עוד משהו על מנת לרדת במשקל בעוד אופן חוץ מספורט, אבל הייתי שמחה לקבל המלצה לתפריט או לפחות כמה טיפים ועצות שיוכלו לסייע לי להוריד במשקל. (נ.ב, אולי משהו לזירוז חילוף החומרים מאחר ויש לי יציאות רק פעם בשבוע או פעם בכמה ימים...)
לקריאה נוספת והעמקה
07/09/2007 | 11:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מכיוון שאת מספרת שהתפריט שלך גם כך מצומצם, אני דווקא בעד שתאכלי יותר. קחי בחשבון שגם אם תרדי עוד כמה קילוגרמים, כדי לשמור על המשקל תצטרכי להמשיך ולאכול מעט. האם זה מחיר שאת מוכנה לשלם? במידה ולא, אני ממליצה לך לאכול תפריט מאוזן הכולל שפע של ירקות, לאכול פירות, דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5% שומן, קטניות, דגים ובשר לא מטוגנים. לאכול ארוחות מסודרות במשך היום. ובצע פעילות גופנית באופן קבוע ברוב ימות השבוע. ממתי היציאות שלך ככה? אם זה רק מאז שהתחלת לרדת במשקל, כנראה שהעניין נובע מאכילה מועטת. תקפידי על אכילה רבה יותר, עם הרבה סיבים תזונתיים (נמצאים בירקות, פירות ודגנים מלאים). תשתי הרבה מים ופעילות גופנית תעזור גם בתחום הזה. במידה ואין שיפור, פני לרופא שלך. בברכה מוניקה קרן