בקשר להודעה הקודמת על תוספי מזון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם בכל זאת אני רוצה לנסות?...למרות שאני אוכל טוב... כי אני רוצה להתמלא חוץ מלעשות שרירים... כי אני רזה גנטי גם המשפחה הייתה וחלקה עדיין ככה... זה יכול להיות מסוכן?...או שזה לא מזיק?
שלום כריס, הערך המוסף של המזון הוא טוב יותר, מאשר של תוספים, לכן עדיף לאכול מזון במקום לקחת תוספים. תוספים של חלבונים בעודף הופכים לשומנים, כמו כל עודף אחר, לכן כדאי לשקול האם יש בהם צורך אימיתי. עודפים של ויטמינים, לרוב נפלטים מהגוף דרך השתן. במקרים קיצוניים עלולים להצטבר ולגרום נזקים. בברכה מוניקה קרן