סוכר וקנה סוכר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 02:11 | מאת: אייל
קניתי ממרח שמכיל קנה סוכר האם זה כמו סוכר לבן?האם זה יותר בריא?זה טוב גם לחולי סכרת.???
11/09/2007 | 13:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום אייל, הסוכר הלבן מופק מקנה סוכר. אינו מתאים לחולי סוכרת. זה לא ממש יותר בריא. אופציה בריאה יותר להמתקה היא באמצעות סטיביה. בברכה מוניקה קרן