השמנת יתר של ילדה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 07:04 | מאת: אמא
ביתי בת 7. מאז שהיא נולדה היא בעלת משקל יתר. כבר מההתחלה הקפדתי על תזונה בריאה. עד גיל שנה וחצי היא לא ידעה מה זה מתוק. אבל למרות זאת בגיל זה רופאת טיפת חלב אמרה לי שאני חייבת לשמור על הילדה כי היא משמינה. היום היא בגובה 1.28 מ' ושוקלת כ- 35 ק"ג. יש לה בטן כמו לאשה בהריון. לפני שנה שילבתי אותה בחוג שחיה (פעמים בשבוע) ואני מנסה להקפיד על אוכל בריא. במשך השבוע היא בצהרון. דיברתי עם האחראית שתשים לב שהילדה לא מפריזה בכמויות. במהלך אוגוסט היא היתה איתי ושמתי לב שהיא לא מפריזה באוכל. אבל למרות הכל היא עדיין שמנה. מה ניתן לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
10/09/2007 | 11:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום, את עושה מה שצריך. נשאלת השאלה איך הילדה תוספת את המצב. האם היא מוטרדת? האם יש לה בעיה של ביטחון עצמי או של דימוי גוף? כדאי לשקול לשלב אותה בקבוצות הרזייה/ ירידה במשקל/ שינוי הרגלי אכילה לילדים. קבוצות המשלבות הדרכה תזונתית ומטפלות גם בחלק המנטלי. דוגמה לקבוצות כאלו יש במרפאתנו. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il אולי ההתחברות לילדים אחרים בצירוף ההדרכה המתאימה יתנו לך ולה עוד רעיונות כיצד להתקדם. בברכה מוניקה קרן