שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 12:42 | מאת: נטע
אני בת 18, שוקלת בערך 47-8 קילו, הגובה שלי הוא 1.58. אני יודעת שהמשקל שלי תקין ביחס לגובה שלי, אבל בכל זאת, יש לי 'צמיגים' באזור הבטן והיריכיים (אני לא מדמיינת אותם..) לא יותר מדי, פשוט אזור רופס כזה, לא מחוטב/ מוצק בכלל.. אני לא עושה איזושי פעילות ספורטיבית על בסיס קבוע, ואני אוכלת די הרבה, בלי לחשב או משהו- זאת כנראה הסיבה. בכל מקרה, רציתי לדעת מה אני יכולה לעשות כדי להפטר מהצמיגים האלו ולהפוך ליותר מוצקה?.. אני צריכה ללכת לכיוון של דיאטה, או לאיזושי פעילות ספורט (ואיזו?), או גם וגם? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
11/09/2007 | 13:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטע, אני ממליצה לאמץ פעילות גופנית כלשהי באופן קבוע. כדאי לשלב פעילות אירובית, כמו הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים וכד', עם פעילות אנאירובית, שיותר מחטבת כמו עיצוב, פילאטיס או עבודה עם מכשירים/ משקולות בחדר כושר. כדאי לבצע פעילות גופנית לפחות 3-4 פעמים בשבוע. אני לא ממליצה לרדת במשקל, אך כן כדאי לאכול בריא. בברכה מוניקה קרן