שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2007 | 17:00 | מאת: מורן
היי רציתי לדעת מה מומלץ לאכול מבחינת הערך הקלורי הנמוך ביותר - בורגול / אורז מלא/ קינואה? תודה
10/09/2007 | 08:52 | מאת: avi
תוכלי לבדוק זאת במחשבון התזונה של אתר גולינגו. אני משאיר קישור.... http://www.goleango.com/show_category_heb.php?cat_id=3
11/09/2007 | 13:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום מורן, הערכים הקלוריים של הדגנים הללו מאוד דומים. הבורגול הוא בעל הערך הקלורי הנמוך ביותר, אך במנה מבושלת, ההבדלים אינם משמעותיים במיוחד. בברכה מוניקה קרן