מה צריך לאכול בארוחת 4?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/09/2007 | 14:14 | מאת: מורוש
הארוחה המעצבנת הזאת שבין הצהריים לערב אין לי מושג מה לאכול בה תכלו לעזור לי?
25/09/2007 | 10:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום, איני יודעת מדוע אינך מחבבת ארוחה זו. בסה"כ ארוחות הביניים אמורות להיות ארוחות קטנות שנותנות זריקת אנרגיה בין 2 ארוחות עיקריות, שרחוקות יותר זו מזו. תכולת הארוחה הזו תלויה בשאר התפריט היומי, אך אפשרויות כוללות: פרי עם יוגורט פרי עם כמה אגוזים או שקדים 2-3 עוגיות קטנות מעט קורנפלקס עם חצי כוס חלב ארטיק (דיאט?) חטיף דגנים הכל תלוי בקצובה האנרגתית ובטעם האישי. בברכה מוניקה קרן
06/10/2007 | 07:04 | מאת: no diet man
מורוש, אם את רוצה לחיות חופשיה מכל מחשבה על אוכל, לרזות בטבעיות ובקלות, לאכול בלי תפריטים מגוכחים ובלי שעות קבועות, את חייבת להיתנתק מגישת הדיאטה ולהתחיל מחדש. לאכול בשעה 4 רק כי אמרה הדיאטנית? אין לזה קשר לתזונה נכונה, אין קשר לבריאות טובה, אין קשר להרזיה אבל יש לזה קשר לעובדה שאנשים שמנים נשארים שמנים לכל החיים בעקבות העצות האלו שרק גורמות ליותר נזק וקיבעון מחשבתי. מורוש, הגוף שלך הוא מכונה מופלאה ומשוכללת ביותר שיודעת לחשב את הקלוריות. הגוף שלך יודע מתי הוא זקוק לאוכל ומתי הוא קיבל מספיק ומה שהכי מדהים הוא שהגוף שלך גם אומר לך את זה כל הזמן אבל את לא שמה לב. אם תלמדי להיות קשובה לגוף שלך את תדעי מתי הוא זקוק לאוכל ומתי הוא שבע. את תעשי את מה שהכי טבעי עבור הגוף שלך ולא תחשבי עבורו או תיכפי עליו ארוחות מוזרות בשעות שהוא לא ממש זקוק להם. אין דבר כזה ארוחת 4, זו המצאה אחת גדולה ומגוכחת. בכל ארוחה הגוף שלך זקוק לכמות שונה של קלוריות. אל דאגה, את לא צריכה לחשב את הקלוריות, הגוף שלך עושה זאת בעצמו בלי בעיה. אל תיכפי על הגוף שלך ארוחות שהוא לא צריך, תני לא להוביל אותך. אם תלמדי איך לעשות זאת החיים שלך ישתנו לגמרי, את תרזי בטבעיות ובקלות בלי לסבול. לגוף שלך יש שאיפה ביולוגית להיות רזה וקליל ולא שמן ומסורבל.אם תלמדי איך הגוף שלך פועל ואיך להיות קשובה לגוף שלך את תוכלי לחיות חופשיה ומאושרת. הדיאטנית שלך לא תגיד לך את זה כי היא בעצמה לא יודעת את המידע הבסיסי הזה. למעשה, כל האינפורמציה הזו שאני נותן לך כאן לא ידועה לדיאטנים. אם את רוצה ללמוד את הגישה הזו שנקראת "הרזיה ללא דיאטה" את מוזמנת להיכנס לפורום. את תוכלי לשאול שאלות, לקבל יעוץ אישי, טלפוני ואימייל. http://community.walla.co.il/?w=/1099/1353/@f/index.forums2 אם יש לך שאלות את יכולה לשלוח לי אימייל : [email protected] בהצלחה!