שאלה חשובה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/09/2007 | 14:53 | מאת: אייל
אני בן 25. מטר 78. שוקל: 165 ק"ג. אני יודע שמשקלי הוא מאוד חמור. עשיתי לפני שבוע בדיקת דם רגילות והכל היה בסדר. הרופא שלי אמר שהוא מפותע שהכל בסדר ואין לי שומנים בדם ולא כולסטרול.. הוא אמר שהכל תקין. שאלתי היא: האם זה עניין של זמן עד שיופיע שומנים בדם אצלי?? (עוד כמה זמן?) אני מנסה לעשות דיאטה אבל לא מצליח.. שמעתי על ניתוח טבעת,אבל אני מפחד מזה. מצד שני המשקל שלי חייב טיפול דחוף... מה דעתך כד"ר:האם טיפול של דיאטה ללא התערבות כירורגית יכול לעזור לי או רק ניתוח יעזור למשקלי הרב? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
25/09/2007 | 10:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום אייל, שומנים בדם, סוכר וכל שאר הגורמים שנבדקים בבדיקות הדם, תלויים גם בגנטיקה וכמובן בגיל. אם הגנטיקה שלך טובה, אין במשפחה סוכרת, יתר לחץ דם, יתר שומנים בדם וכד', זה לטובתך. יחד עם זאת משקלך הגבוה נחשב לגורם סיכון גדול מאוד ומנבא שזה יבוא בעתיד. מתי בדיוק? אין תשובה על זה. ניתוחי קיצור קיבה למיניהם נחשבים לטיפול פולשני. ניתן לפנות אליהם אחרי שטיפולים אחרים נכשלו. אני ממליצה לך לפנות לטיפול במסגרת רצינית. שתקבל מענה תזונתי, רפואי (יש גם טיפולים תרופתיים) ורצוי לשלב גם טיפול התנהגותי מחשבתי (פסיכולוגי). במרפאתנו אנו משלבים בין הטיפולי הנ"ל. אתה מוזמן להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il אתה צעיר, וזה הזמן לעשות שינוי. בברכה מוניקה קרן
27/09/2007 | 19:27 | מאת: שושי
שלום לך, אני רוצה לספר לך עליי שירדתי 10 ק"ג תוך 3 חודשים ושומרת על המשקל הרצוי כבר מעל ל 3 שנים ובאופן טבעי. ניתוחים זה משהו שאם רופא לא ממליץ לך, עדיף לא להיכנס לזה. יש אפשרויות אחרות. יש לי שני מכרים, זוג צעיר בני 30, ששוקלים המון. שניהם עשו ניתוחי קיצור קיבה כבר פעמיים והם ענקיים. אתחיל בהצגת כמה עובדות : 75% מהמחלות קשורות לתזונה לקויה בישראל חלה ב20 השנים האחרונות עלייה של 150% בהשמנת יתר גם בארצות הברית ישנה עלייה עצומה בהשמנת היתר למעלה מ50% מהאוכלוסייה סובלים מעודף משקל בשני העשורים האחרונים חלה עלייה דרסטית במספר המקרים של סכרת ומחלות לב ככל ששמנים יותר עולה הסיכוי לחלות במחלות לב, יתר לחץ דם,סרטן,סוכרת ועוד. כמו כן יש הרבה אנשים שסובלים מעייפות כרונית, כאבי ראש, בעיות עיכול (עצירות), הפרעות שינה ומשקל עודף. מחלות אלה הינן "מחלות תרבות" והן גורמות לירידה באיכות החיים האם מישהו מכם מכיר מישהו שחולה באחת המחלות האלה? ………………………………………………………………… תזונה נכונה מורידה את הסיכון לחלות במחלות האלה בחירות נכונות מביאות לעלייה באיכות החיים זה מביא להרגשה טובה יותר, מראה טוב יותר, בריאות משופרת ושליטה על המשקל ==> כעת כשאנחנו קמים בבוקר, אנחנו מרגישים רעבים. התאים שלנו מבקשים שנספק להם את כל הרכיבים התזונתיים שהם צריכים. ==> רובנו בוחרים מזון שמכיל סוכר שמתפרק מהר ==> זה גורם להפרשת אינסולין לדם ==> מה שהופך את הסוכר בדם לשומן ==> רמת הסוכר בדם יורדת ואנחנו שוב רעבים ו………חוזר חלילה! זה קורה מספר פעמים במהלך היום, מה שגורם לאחסון השומן שבדם בתאי השומן כלומר השמנה! בנוסף זה מכביד מאוד על התאים שמייצרים את האינסולין וכן על כל תאי הגוף, דברים שלאורך זמן גורמים לכל מיני תחלואים. כל זה מתחיל מארוחת בוקר גרועה! בגלל מעגל האינסולין ארוחת בוקר פחמימתית גורמת ל: השמנה בלתי נשלטת סכרת בעיות לחץ דם מחלות לב עצירות האצת תהליכי הזדקנות מערכת חיסונית חלשה בריחת סידן ============================================== מה יקרה אם בחירת המזון שלנו תהיה אחרת? אם נבחר מזון המכיל סוכר שמתפרק לאט ==> אין הפרשת אינסולין לדם ==> ירידה מתונה ברמת הסוכר בדם ==> בגוף מתרחש תהליך אחר אשר הופך שומן שבגוף לסוכר אשר נצרך על ידי הגוף ==> זה מוביל להרזיה! מהן התכונות הדרושות לארוחת בוקר תקינה? היא צריכה לספק את 114 הרכיבים התזונתיים הדרושים היא צריכה לספק לגוף אנרגיה מבלי להעלות את רמת הסוכר והאינסולין בדם מה תהיינה התוצאות של ארוחת בוקר כזו? שליטה על הדחף לאכול רמת סוכר תקינה לחץ דם תקין דיכוי תהליכים דלקתיים (ע"י נוגדי חמצון) יציאות תקינות מאטה את קצב חילוף החומרים ולכן גם את ההזדקנות תומכת במערכת החיסונית חומציות תקינה בדם מונעת בריחת סידן איפה אפשר לקבל ארוחת בוקר כזו? ממני...החברה שלנו פיתחה תוכנית חדישה לארוחת בוקר בריאה אשר מסייעת לפתור את כל הבעיות המצוינות למעלה : 1. מספקת לגוף את המרכיבים ההכרחיים 2. מספקת אנרגיה ממקור חלבוני ולא פחמימתי 3.לא מעלה את רמת הסוכר בדם ומונעת עלייה ברמת האינסולין בדם ופרט לכך מנקה את מערכת העיכול,משפרת ספיגה של מרכיבי מזון ושומרת על מאזן המים במהלך היום. אשמח לתת לך פרטים נוספים: ארוחת בוקר נכונה מתחילה אחלה יום שושי הרשקו בריאות ואיכות חיים טל.: 054-4293195