שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום הגובה שלי הוא 1.70 ואני שוקלת היום 69 קילו.. זה בסדר או שאני צריכה לרזות? אם כן אז כמה? וכמה קלוריות ביום אני צריכה לאכול כדי להוריד במשקל !
וחשוב לציין שירדתי 3 קילו ב3 שבועות האחרונים.. צרכתי ב-1000 קלוריות ביום ונהגתי לעשות 4,3 פעם ספורט בשבוע כגון:הליכה,ריקוד,אירובי ואני ממשיכה במצב הזה .. וגילי הוא 16
שלום, משקלך נמצא בטווח התקין ואינך חייבת לרדת במשקל. אם בכל זאת את מעוניינתלרזות בכמה קילוגרמים, אני ממליצה לצרוך תפריט של 1400-1500 קלוריות לפחות. 1000 לוריות זה מעט מדי עבורך. חשוב שהתפריט יהיה מאוזן ויכלול את כל רכיבי התזונה. מומלצת פעילות גופנית של לפחות 4 פעמים בשבוע. בברכה מוניקה קרן