שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2007 | 17:37 | מאת: א'
אם עשיתי ניתוח של שקדים ופוליפים (כותבים את זה ככה?) בגיל צעיר, איך זה ישפיע בעתיד?
25/09/2007 | 17:55 | מאת: מוניקה קרן
לא בטוחה שהבנתי את השאלה. האם את שואלת האם זה ישפיע על התזונה? אין השפעה כלל. בברכה מוניקה קרן