שאלה לרופאים בבקשה (בעיות ברדוקטיל)
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2007 | 18:13 | מאת: אילנה
שלום לכם ו חג שמח! אני לאחר לידה 7 חודשים לאחר חודשיים שילדתי עליתי 5 קילו ו מישקל שלי עלה יותר מי חודש 9 של היריון ל 71.5 קילו. בחודש אוגוסט התחלתי לקחת רדוקטיל ללא תפריט מסודרת כמובן ללא הצלחה. בספטמבר יתחלתי דיאטה מסודרת על ידי דיאטנית יחד עם רדוקטיל התוצאה היא תוך 15 יום כימת 2 קילו. שאלה? מישקל שלי היום 69 קילו גובה 164 . שמעתי ש שימוש ברדוקטיל יכול להזיק בבריאות מיפחינת חוסר ויטמינים ? נפשי? גם לאחר שימוש בו המישקל כודם עלול לחזור העם זה נכון? העם יש לי צורך להמשיך בשימוש ברדוקטיל לאחר סיום חפיסה הזאות נישאר לי עוד 15 כדורים? העםשעמתם על רוקח פורטה דרך אינטרנת ? העם זה יותר מומלץ מי רדוקטיל? ברצוני להוריד עוד 4 קילו בילבד ו לישמור אחר כך כמובן. תודה רבה לכם ממתינה לתשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
27/09/2007 | 09:51 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אילנה ומזל טוב ! נשים רבות לאחר לידה נתקלות בקושי בירידה במשקל. רדוקטיל הינה תרופה טובה להפחתת משקל, עובדה שעזרה לך להפחית 2 ק"ג בשבועיים שזה יפה מאוד, כבר בעבר כתבתי לגולשים אחרים בפורום שהתרופה יעילה בעיקר אם משלבים אותה עם פעילות גופנית ותזונה נכונה. התרופה לא "מרזה" אלא עוזרת לך לעבור את התהליך ביתר קלות. מדובר בתרופה בטוחה לשימוש, תופעות הלואי שלה נסוגות כאשר מפסיקים את השימוש בה והיא כלל לא גורמת לנזק . לגבי המחסור בויטמינים להערכתי את מבלבלת עם תרופה אחרת.! אם הינך משנה את הרגלי התזונה שלך ועושה פעילות גופנית אין סיבה שמשקלך יעלה חזרה גם לאחר הפסקת התרופה. אם את עדיין מעוניינת להמשיך ולרדת רצוי ( לא חובה ! ) שתמשיכי לקחת את הרדוקטיל לפחות עד שתשיגי את משקל היעד. רוקח פורטה הוא תוסף מזון ולא תרופה, לנו אין ניסיון איתו, את יכולה לנסות בעצמך. בברכת חג שמח ד"ר סילבינה מצקין לוי