רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/09/2007 | 23:25 | מאת: עפרה
שלום, אני בת 46 אני שומרת על דיאטה כבר עשרים שנה בעת האחרונה מעט קשה יותר והייתי רוצה לקבל כדורי רדוקטיל, איך עושים זאת? הגובה שלי הוא 1.65 לערך והמשקל כ-57 תודה מראש,
30/09/2007 | 07:06 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום עפרה: רדוקטיל הינה תרופת מרשם, עלייך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי