רוקח פורטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/09/2007 | 00:50 | מאת: אלמונית
האם המוצר הזה באמת עוזר? כדאי להשתמש בו בלי להיוועץ ברופא? מה הסיכונים? שקלתי בגיל 13-14 בערך 80 ק"ג ובגיל 17 שקלתי 53 ק"ג בערך היום אני בת עשרים וחצי ושוקלת 74 קילו בערך לא יודעת מה לעשות קניתי מכשיר אליפטי שלא עושה פלאים ואני עושה שימוש יומיומי... משתדלת לאכול כמה שפחות אבל יש רגעים שאי אפשר להפסיק.... מה לעשות?!
30/09/2007 | 15:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אין תכשירי פלא וגם לא מכשירי פלא. כדי לרזות ולשמור על משקל, צריך לעשות שינויים באורח החיים, הכוללים אכילה מאוזנת ופעילות גופנית. זה מצוין שאת עושה פעילות גופנית באופן יומיומי, זה הרגל טוב מאוד, אך את חייבת לשלב תזונה. אני ממיצה לך לפנות ליעוץ מסודר, להכנס למסגרת שתדריך ותלווה אותך בירידה במשקל וברכישת כלים שיעזרו לך לשמר את המשקל החדש. בברכה מוניקה קרן