אכילת לילה ,ואלכוהול.....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/09/2007 | 07:54 | מאת: אושרי
שלום לרופאים:) עכשיו הורדתי 40 קילוגרמים ממשקלי:)))). הבעיה היא ללילות ללא שינה מרוב רעב,אני חושש לאכול בלילה מהשמועות שזה אסור לאכול לפני שינה,אפילו שאני מחשב קלוריות ואוכל מעט מאוד בלילה(פרי או סנדויץ מלחם קל).אני לא מצליח להירדם במהלך היום אני אוכל אבל הרעב מתרכז בלילה וזה קשה קשה מאוד,לעיתים אני גם עובד בלילות כך שאני מרעיב את עצמי בגלל השמועות שאסור לאכול בלילה אשמח האם תוכלו לפרט לי בנושא זה האם יש אפשרות לאכול מחושב ומעט בלילה רק כדי להרגיע את הקיבה,אני מעוניין להוריד עוד כמה קילוגרמים ממשקלי,וחושש שבעקבות אכילת הלילה הקילוגרמים לא ירדו אשמח למידע ועוד שאלה מידי פעם אני וחברי יוצאים למועדונים יש נהג תורן כמובן,ובד"כ זה אני מכיוון שעכשיו אני חושש לשתות בגלל הקלוריות המרובות של המשקאות,מה ניתן לעשות זה מבאס נורא לצאת ולשתות מים או דיאט קולה,איך ניתן לשלב לעיתים משקאות חריפים מבלי שדיאטה תינזק? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
30/09/2007 | 12:54 | מאת: אני
וואו איזה ירידה מדהימה כל הכבוד .. אני לא אחת מהמומחים כאן אבל מבינה לליבך בשעות הלילה שתופס הרעב... ניסת לשתות תה/ או משהו דיאטטי אחר אם אתה אוהב או אולי סוכריה על מקל ללא סוכר? , איך עברת את הלילות עד עכשיו? אני לא בטוחה כאשר אתה עושה משמרות לילה שזה חכם כ"כ להרעיב את הגוף נראה לי הכי נכון זה לחלק את הארוחות בצורה כזו שיהיה לך מה לאכול בלילה, תתייעץ עם תזונאית או זה שעזר לך לרדת כ"כ הרבה,
01/10/2007 | 09:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום אושרי, ברכות על הירידה המרשימה ביותר במשקל. כל הכבוד! חשוב מאוד שתצליח לשמור על ההישג. לא ציינת פרטים לגבי הגיל שלך, המשקל והגובה, ולכן איני יכולה לתת המלצות מספריות, אך זה חיוני שלא תרעב! אם אתה מסתובב רעב, זה רק עניין של זמן עד שהסכר יפרץ ותגיע זלילה, אכילה בלתי נשלטת ועליה במשקל. תאכל מספיק קלוריות ותפזר אותן על פני היום. לגבי ארוחת הערב: רצוי לחלק את המזון הנצרך על פני היום והחלק היחסי של ארוחת הערב תלוי באורח החיים של כל אדם. מומלץ לאכול ארוחת ערב מסודרת, שתכלול את כל רכיבי התזונה פחמימות, חלבונים ומעט שומנים. כמובן הרבה ירקות. שעת הארוחה חשובה מבחינת העיכול. עיכול מזון דורש הרבה אנרגיה מהגוף ולכן כדאי לאכול כ- 3 שעות לפני השינה. אלכוהול מכיל הרבה קלוריות זה נכון. אבל אם תיקח את הקלוריות הללו בחשבון, תוכל לאפשר לעצמך לשתות משקה אלכוהולי אחד או שניים באותו ערב. כל משקה מכיל כ- 150 קלוריות ויכול להוות תחליף לארוחת ביניים גדולה. בברכה מוניקה קרן