עצירה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/10/2007 | 23:42 | מאת: ***
שלום, אני עושה דיאטה מזה כבר 5 חודשים ועד עכשיו ירדתי יפה במשקל {אני משלבת ספורט} אבל הזמן האחרון הירידה במשקל נעצרה ולא יורדת יותר ואם כבר אז אני עולה במשקל, חשוב לציין שלא שיניתי שום דבר בתפריט שלי ואם כבר אז הורדתי לכמויות קטנות יותר והוספתי ספורט. מדוע זה קורה?
05/10/2007 | 07:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום, זה חלק מתהליך ההרזיה. אף אחד לא יודע בדיוק למה זה קורה ומה המנגנונים שעומדים מאחורי זה. יש סברות שאומרות שהגוף עושה מן חישוב מחדש: ההרכב שלו השתנה ויש מן בדק בית כזה. החדשות הטובות הן שאחרי מספר שבועות הירידה ממשיכה. בברכה מוניקה קרן
05/10/2007 | 16:29 | מאת: ***
תודה רבה על התגובה.. עזרת לי מאוד