האם צריך תוספי ויטמינים לצימחונים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/10/2007 | 05:23 | מאת: צימחונית
שלום רב, בת 31, צמחונית מזה שנתיים. אוכלת תזונה מאוזנת, הכוללת הרבה ירקות, טופו, לחם, גבינות, חלב סויה ומדי פעם דגים. אני לוקחת 2 כדורי אומגה 3 ביום וכדור של קומפלקס מקבוצת ויטמין B. האם בנוסף עליי לקחת גם מולטי ויטמין או שזה מספיק? קצת נמאס מכל הכדורים. מעדיפה כמה שפחות. בברכת חג שמח.
לקריאה נוספת והעמקה
05/10/2007 | 07:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום, כדאי לעשות בדיקות דם למינרלים וויטמינים לפני שמחליטים, לבדוק מה מצב הברזל, האבץ וויטמין B12. ואז כדאי לקחת מולטיויטמין, וניתן לוותר על קומפלקס B. בברכה מוניקה קרן