הבעיה שלי היא ככה:
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
טוב אני בת 20 ו170 ס"מ עם 68 ק"ג . נרשמתי למכון לפני 3 ימים וכך אני עושה ספורט. אבל לא יודעת כמה פעמים אני צריכה להתעמל ומה לאכול כי אני רוצה שהמשקל שלי ירד ל60 קילו .
תעשי ספורט לכיף ולעיצוב וחיזוק הגוף אבל אל תצפי שזה ישפיע על המשקל. ספורט הוא לא תנאי להרזיה. אם את רוצה ללמוד איך לרזות בלי דיאטה, באופן טבעי ולתמיד, כנסי לפורום "הרזיה ללא דיאטה". זה יקח לך זמן להבין ולעשות את השינוי אבל זו הדרך היחידה לרזות גם בגוף וגם בראש. דיאטה רק תחמיר את הבעיה שלך(אם בכלל יש בעיה). בהצלחה!
שלום ורד, פעילות גופנית היא מצוינת. אם לא התאמנת בעבר או בתקופה האחרונה, כדאי להתחיל עם 3 פעמים בשבוע ולעלות בהדרגה. אפשר להתאמן גם כל יום. פעילות גופנית מאוד עוזרת בשמירה על המשקל, אך חייבים לשלב תזונה מתאימה כדי לרזות. לשם כך אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי כדי להתאים לך תכנית אכילה אישית. בברכה מוניקה קרן