עליה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/10/2007 | 18:27 | מאת: א
שלום אני בן 26 רזה,גובה 1.91 ושוקל 74. למרות שמשקלי נמוך יחסית למה שהוא צריך להיות אני אוכל המון יחסית ויש לי גם כרס קטנה. הייתי אצל דיאטנית לפני כמה חודשים והיא נתנה לי אבקת אנשור לעליה במשקל. אני קצת חושש להשתמש בזה כדי לא להגדיל את הכרס. (מלבד זאת התחלתי גם לרוץ לאחרונה ולעשות כפיפות בטן) השאלה שלי היא איך אני עולה במשקל כך שהידיים (לא הזרועות) ושאר הגוף יקבל את השומן ולא הכרס.
לקריאה נוספת והעמקה
04/10/2007 | 09:15 | מאת: אני
אין לך יכולת להשפיע איפה יתפזר השומן. בעזרת משקולות יש לך אפשרות לבנות שרירים ועל ידי כך לעצב את הגוף.
05/10/2007 | 07:59 | מאת: מוניקה קרן
שלום, המשקל שלך הוא בטווח התקין ואינך בתת משקל או משהו כזה. אם התיאבון שלך תקין, איני ממליצה לשתות אנשור או משקאות עתירי אנרגיה אחרים. לדעתי עליך לשפר את הכושר הגופני, לעשות פעילות אירובית, כמו ריצה לשמל, יחד עם פעילות נגד התנגדות, כמו משקולות או עבודה בחדר כושר. כדאי לעבוד על כל הגוף. אי אפשר לכוון איפה "יעלה" השומן ובכלל לא מומלץ לצבור שומן. כדאי לבנות מסת שריר, וכדאי לעשות זאת באופן פרופורציוני. תתיעץ עם מדריך כושר מוסמך לבניית תכנית אימונים ובמקביל תבנה תכנית אכילה סבירה עם תזונאית, כדי לתמוך בכך. בברכה מוינקה קרן