הרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/10/2007 | 08:28 | מאת: שירן
אני בת 26 אני רוצה להוריד ממשקלי בלי להפסיק לאכול כי אין לי שליטה להפסיק את האוכל אני שוקלת 68 וחצי הגובה 163 מה עליי לעשות אנא תני לי תפריט הרזייה קל ובריא .
לקריאה נוספת והעמקה
04/10/2007 | 09:11 | מאת: ירון
אם הבנתי נכון, את מעוניינת להמשיך לאכול בלי הגבלה על הכמויות, רוצה לרדת במשקל וגם לקבל תפריט קל ובריא? אף אחד לא יכול להרכיב תפריט לירידה במשקל שיעזור לך לרזות. יש לך בעיה נפשית שאת חייבת לטפל בה דבר ראשון. לאחר מכן תוכלי לרזות בתנאי שלא תעשי דיאטה כי דיאטה רק מחמירה את בעיית ההשמנה.
07/10/2007 | 06:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירן, בתהליך הרזיה לא מפסיקים לאכול. צריך לאכול, כי זה הדלק של הגוף, אך צריך גם לרכוש הרגלי אכילה בריאים, שזה אומר אוכל מאוזן שמכיל את הרכבים הדרושים ומעט (ודגש על הכמות) של מזונות שאולי פחות בריאים, אך אנו מאוד אוהבים. אני ממליצ הלך לפנות ליעוץ פרטני, כדי לקבל תפריט אישי שיותאם לך ותקבלי ליווי מתאים בתהליך ההרזיה. בברכה מוניקה קרן