תזונה ודיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 20, גובה 1.64, משקל 62. מאז גיל 9 אני מתחילה ומפסיקה דיאטות ותוכניות לאכילה נכונה (לרוב לבדי, ועוד פעמיים בעזרת הדרכה של דיאטנית מוסכמת). בשנתיים האחרונות החלטתי להרפות מכיוון שהדבר גורם לי לאי נוחות, ומן הסתם יש לי בעייתיות לשמור על אותן הנחיות לאורך זמן. עם זאת, בתקופה האחרונה אני לא מרגישה בנוח עם גופי ומרגישה קושי רב במהלך היום-יום במהלך השירות. אשמח לקבל כל התייחסות, ותודה רבה על ההקשבה. נעה
שלום נעה, את מתארת תהליך שעוברים אנשים רבים. דיאטות חוזרות, ירידה ועליה חזרה במשקל. טוב מאוד שאת מחליטה להפסיק עכשיו. אני ממליצה לך לפנות לטיפול קוגנטיבי התנהגותי (פסיכולוגי) שיאפשר לך להבין את הסיבות שבגללן את פונה לאוכל, שאינן קשורות רעב, ויתן לך כלים להתמודדות. במקביל בהמשך תוכלי, לשלב גם טיפול ויעוץ תזונתי. את יכולה לגלוש באתר המרפאה ולהתרשם מהשיטה www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן