לא מצליחה לעלות במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/10/2007 | 18:14 | מאת: הילה
שלום, אני בת 21 ויש לי בעיה - אני לא מצליחה לעלות במשקל וניסיתי במשך שנים- הרופא לא מצא שום דבר יוצא דופן בבדיקות- אבל אני לא התעקשתי ללכת לממוחה, הייתי אצל תזונאית וגם זה לא עזר- כי אני אוכלת המון ולא היה לה מה לחדש לי, האם אתם יודעים מה יכול לגרום לבן אדם לא לעלות במשקל, והאם יש טיפול בכדורים? אינ הולכת לשירותיפ פעמיים ביום ולפעמים מיד אחרי ארוחה גדולה- אניחושבת שיש ליע חילוף חומרים מהיר, אני יודעת שאנשים לוקחים משלשלים כדי לזרז רת העסק שם - אין כדורים שעושים ההפך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
07/10/2007 | 06:46 | מאת: מוניקה קרן
שלום הילה, אני מבינה לליבך, קשה מאוד לעלות במשקל. לא סיפרת נתונים על משקלך, גובהך, גילך. למה לא רצית ללכת למומחה? את צריכה שילוב של יעוץ רפואי ותזונתי. מבחינת התזונה, אם את אוכלת מספיק, אפשר לשלב תוספים למשל, פעילות גופנית לבניית שריר. אל תוותרי תלכי לטיפול. קחי בחשבון שזה תהליך ודורש זמן. (עניין היציאות בשירותים לא קשור) בברכה מוניקה קרן
07/10/2007 | 13:21 | מאת: הילה
לא הלכתי למומחה כי הרופאת משפחה שלי לא הפנתה אותי ואני לא התעקשתי. היא הפנתה אותי לתזונאית - אבל זה לא עזר- כי היא לא שינתה לי ממש את התפריט שהיה עתיר קלוריות גם ככה. אני בת 21 1.70 ושוקלת 48 -תת משקל. פעילות גופנית לא מסייעת לירידה במשקל? איזה פעילויות היית ממליצה לי לעשות? אני אלך לגסטרו' - בתקווה. תודה רבה