בבקשה תעזרו לי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/10/2007 | 23:55 | מאת: קרן
אני בת 18. משקלי עומד על 66 קילו וגובהי 1.68. אני מעוניינת לרדת 10 קילו, ומעוניינת לדעת האם אני אלך לרופא הוא יביא לי מרשם לרדוקטיל או סליקל? האם אלו כדורים בטוחים לקחת, שמעתי שהם משבשים את מערכת העיכול והמעיים זה נכון?? ועוד משהו מישהו כאן ניסה את ההקטוס הודיה? זה עובד? איפה משיגים את זה? זה דורש מרשם? מה כדאי לקחת רדוקטיל, סליקל או הודיה? מישהו כאן ניסה את אחד הדברים ויכול לספר מזה עשה לו? מחכה לתשובות קרן
06/10/2007 | 06:06 | מאת: no diet man
חמודה, זה לא משנה איזה כדורים את תיקחי, כולם יכשלו בטווח הארוך. לחלקם יש תופעות לוואי מאוד קשות כמו ששמעת. גם לא קיימת דיאטה בעולם שתעזור לך לרזות גם בגוף וגם בראש לטווח הארוך. אם את רוצה לרזות ולהגיע למשקל האידיאלי עבור הגוף שלך( לא עבורך) את חייבת להיתנתק מכל מחשבה על דיאטות. יש גישה שתלמד אותך את מה שהדיאטנים לא יודעים ולא ידעו עוד הרבה זמן. את תלמדי איך הגוף שלך פועל ואיך להיות קשובה לגוף שלך, את תגיעי למצב של הרזיה טבעית ובלי סבל. זה עובד כמו קסם, אין אפס. לגישה הזו קוראים "הרזיה ללא דיאטה". יש פורום שבו תוכלי ללמוד על הגישה, לשאול שאלות, לקבל יעוץ אישי, טלפוני ואימייל. http://community.walla.co.il/?w=/1099/1353/@f/index.forums2 בהצלחה!
07/10/2007 | 17:43 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום קרן: על פי הנתונים שלך הינך במשקל תקין! במידה ותפחיתי 10 ק"ג ה- BMI שלך יהיה 19.5 שזהו הגבול התחתון של הנורמה. אין התוויה רפואית לטיפול ברדוקטיל. התייעצי עם רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי