הפסקת רדוקטיל ו חיים לאחר שימוש בו?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכן! אני כבר חודשיים וחצי לוקחת רדוקטיל 15 יחד עם דיאטה ו ספורט ירדתי 2.5 קילותוך חודשיים ש זה לאת. מישקל שלי כעת 68.5 קילו על גובה 164 עליי להוריד עוד 5 קילו הדיאטנית שלי אמרה לי לא לקחת רדוקטיל ביכלל . פחד שלי לאחר הפסקת רדוקטיל שמעתי ש מישקל עולה חזרה ו רדוקטיל משפיעה על פעילות המוח העם זה נכון? בכול זאות רדוקטיל זו תרופה מה קורה לאחר שימוש בה ? העם אני יכולה להתעזר בתכשיריי מי בית הטבע על בסיס טבעי להרזיה? העם יש מה שהו שיותר מומלץ בישביל מישקל שלי? העם רוקח פורטה ידועה לכם כי תכשיר עוזר מי אינטרנת? תודה רבה לכם
שלום אילנה: רדוקטיל הינה תרופת מרשם העוזרת בתהליך ההרזייה, במידה וההפחתה במשקל היא על ידי שילוב שלתרופה עם תזונה נכונה ופעילות גופנית אין סיבה שתעלי חזרה במשקל לאחר הפסקת השימוש בה. פעילות הרדוקטיל ברמת המח גורמת להפחתת תיאבון ומביאה להפחתה משמעותית בצריכת המזון . לגבי תכשירים טבעיים יעילותם מוגבלת,אנחנו לא נוהגים להשתמש בהם במרפאתינו ולכן אין לי ניסיון איתם. את מוזמנת לנסות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך ד"ר סילבינה! תודה רבה לך שענית לי ו יש לי עוד שאלה העם מותר לקחת רדוקטיל עם תכשריים טבעים להרזיה? תודה רבה לך
אני נמצאת בגיל המעבר. שמנתי . ניסיתי דיאטות בריאות ע"י דיאטנים קלינים. לא מצליחה להתמיד ולאסוף את עצמי. כל יום מחליטה שהיום אתחיל אבל תמיד זה לא מצליח. נוסף לזה יש לי כולסטרול שמאוזן ע"י כדורים וקצת סוכר בדם. יש לי עודף משקל של כ- 15 ק"ג. האם יש תרופה שיכולה לעזור לי ?
אני בת 49 ליפני שנה לקחתי רדוקטיל 15 מג במשך 5 חודשים מישקלי היה 78 קג וגובה 170 היגעתי למישקל של 65 קג אכשיו אני עליתי בערך 5 קג היתחלתי שוב אם הכדורים אבל זה לא משפיע עליי כמו פעם .אני פוחדת לעלות שוב. אני מבקשת שתיעצו לי על סדנה או רופא בכדי להיות במיזגרת תודה