דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/10/2007 | 22:02 | מאת: קרין
שלום רב שמי קרין ואני בת 25.התחלתי לעשות דיאטה ב-11.6 ועד היום הורדתי 9.900 ק"ג. בתאריך 17/9 עשיתי בדיקות דם והתגלה לי חוסר בפרטין -13.7. רופאת המשפחה נתנה לי כדורי ברזל ויש לציין שיש לי נשירת שיער חמורה. ברצוני לדעת האם הנשירה היא כתוצה מהדיאטה ומה ניתן לעשות בנידון חוץ מלקחת את כדורי הברזל,כי העניין ממש מפחיד אותי? כמו כן,האם הנשירה היא כתוצה מזה שאני עושה כל שבוע פן חלק במספרה? בתודה רבה,קרין!
לקריאה נוספת והעמקה
07/10/2007 | 06:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום קרין, כל הכבוד על הירידה המצוינת המשקל. החוסר בפריטין יכול להיות קשור בגורמים רבים, ביניהם התזונה שלך. האם את צורכת באופן כללי מספיק ברזל בתפריט היומי, עוד לפני הדיאטה וגם במהלכה. אם את עושה דיאטה קיצונית, אזי יכול להיות שהמחסור הוא בגללה. לא ניתן לדעת בוודאות, כי לא עשית בדיקות לפני תחילת ההרזיה. נשירת השיער יכולה להיות בגלל המחסור בברזל, אך לא רק. בכל אופן את מקבלת את הטיפול הנכון. תקחי את הכדורים ותעשי בדיקה חוזרת בעוד חודש חודשיים, כדי לוודא שיש שיפור במדדים. בברכה מוניקה קרן