לא עושה ספורט ומרזה....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/10/2007 | 19:21 | מאת: אורלי
היי, לפני כשלושה חודשים וחצי התחלתי דיאטה בעקבות התוכנית לרדת בגדול. התחלתי את הדיאטה ב-94.6 ק"ג והיום אני 18.2 ק"ג פחות הבעיה היא כזו, אני אוןכלת נכון במהלך כל השבוע אבל בשבת אני "מתלבשת" על המתוקים בטירוף וללא היכר כמעט. והבעיה השניה היא שאני לטא עושה ספורט בכלל גם לא בעבודה (נהגת אוטובוס), הפחד שלי הוא שכל הגוף יהיה מדלדל ומגעיל ואני לא יודעת מה לעשות כי כשאני ניכנסת הביתה כבר אין לי את הכוחות לצאת לעשות הליכה אפילו. יעצו לי בבשה.
07/10/2007 | 17:23 | מאת: הדס
שלום, וואי כל הכבוד ירידה מהממת תמשיכי ככה אני לא אחת ממנהלי הפורום, אבל אני ממליצה לך להתחיל בקטן לחנות את הרכב יותר רחוק שאת נוסעת עם הרכב שלך ולהשתמש במדרגות במקום מעלית ואם יש לך סידורים בעיר מגוריך לעשות אותם ברגל ולא לנסוע, אני מבינה שאחרי יום על הכביש אין כוחות גם ללכת אבל אין ברירה את משנה את דרך החיים שלך, תתחיליעם 3 פעמיים בשבוע הליכות קצרות ותחזרי וכך לאט לאט תעלי את הימים וזמן הצעידה, תחליטי מה חשוב לך. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה תבחרי מה יותר חשוב לך כרגע תקופה לא כ"כ נוחה ומתישה או בסוף הדיאטה להיות עם עודפים לא נעימים, אגב הספורט שתתחילי לעשות תוך זמן קצר תתחילי לראות תוצאות ועם עד כה לא עשית ספורט אז בקלות ק"ג נוספים ינשרו ממך, בהצלחה
08/10/2007 | 14:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורלי, הירידה שלך במשקל מאוד מרשימה, ולמרות הבעיה שאת מתארת בסופי השבוע, כנראה שה"חיסכון" שאת עושה במהלך השבוע מספיק כדי להתגבר על האכילה המוגזמת בסופו. הבעיה היא, אם כך, בתחושת חוסר השליטה באכילה, את מתנפלת על הממתקים, "מתלבשת עליהם", וכנראה שגם אם מדובר בכמויות לא מאוד גדולות, תוקפות אותך נקיפות מצפון, תחושת חטא וכד'. וזה לא צריך להיות כך. זה בסדר לאכול מעט ממתקים בכל תפריט. אם עיקר התזונה שלך בריאה ומבוססת על דגנים מלאים, ירקות, מוצרי חלב רזים, בשר ודגים לא מטוגנים, ניתן לשלב גם מעט ממתקים או חטיפים. יש אנשים שיעדיפו לאכול כל יום 2 קוביות שוקולד ויש אחרים שירצו פעם בשבוע לאכול פרוסת עוגת קצפת או פיצה. זה תלוי בך. במינונים קטנים אפשר לשלב את המזונות האהובים מבלי שיפריעו להרזיה. בנוגע לפעילות הגופנית: יש לה חשיבות מכרעת בשמירת המשקל ותורמת להרזיה ולבריאות כללית. תנסי למצוא תחום שילהיב אותך או לפחות תתחייבי לבצע, למרות הקושי. התוצאות שוות את ההשקעה. בברכה מוניקה קרן