איך משיגים רדוקטיל??????? דחוף!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/10/2007 | 23:46 | מאת: שני
אני לא כ"כ שמנה... יש לי כ 10 ק"ג לרדת.. איך אני בכל זאת משיגה רדוקטיל. מישהו מכיר בית מרקחת /ופא שיכול לתת לי מרשם או את הכדורים? שאלה לרופאים.. קראתי כאן כל תרופה בשם רזין (רוזין?) זה מה שהיה פעם נוברזין? זה לא מחוץ לחוק כבר? זה אמפטמינים? תודה......
לקריאה נוספת והעמקה
08/10/2007 | 10:30 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שני: רדוקטיל הינה תרופת מרשם, רופא המשפחה שלך יכול לרשום לך. רזין: נכון , גם מחייבת מרשם רופא, מדובר בתרופה עם הרבה תופעות לואי, מותרת לשימוש לטוח קצר בלבד מפני שהיא יכולה לגרום לסיבוכים והתמכרות.
בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי