דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/10/2007 | 00:04 | מאת: יוס
איך מורידים רמת סוכר בדם באמצעות דיאטה?
לקריאה נוספת והעמקה
08/10/2007 | 14:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום, עליך לפנות לדיאטנית (במסגרת קופ"ח או מסגרת אחרת) להדרכה אישית ומפורטת. בברכה מוניקה קרן