שתיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/10/2007 | 01:18 | מאת: תהל
קראתי באחת התשובות ששתיה דיאטטית עוצרת ירידה במשקל. אני שונאת לשתות מים. מה מתוך היצע המשקאות על מדפי המרכולים אפשר לשתות, כדי שלא תעצר הירידה במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
07/10/2007 | 17:13 | מאת: הדס
תהל, אני לא אחת המומחים כאן אבל יש לי 2 רעיונות בשבילך 1. לשתות תה צמחים 2. לסחוט לימון ולהמתיק לפי הטעם (סוכר לייט) מותר כאלו כמה ביום ולבקבוק של ליטר וחצי מים עם מעט לימון סחוט וסוכר זה לא כ"כ נורא חוץ מזה אולי שתשמעי שמים עוזרים לרדת במשקל (ביחוד מים קרים) תסכימי לשתות אותם בהצלחה
08/10/2007 | 14:52 | מאת: מוניקה קרן
שלום תהל, זה לא מדויק. נמצא במחקרים, כי אנשים ששותים משקאות דיאטטיים נוטים להיות בעודף משקל ולפתח יתר שומנים בדם, יתר לחץ דם וכד'. השתייה המומלצת ביותר היא מים. אם אינך אוהבת את טעמם של המים תנסי להוסיף עלי נענע או פלחי לימון. במקרה ששום דבר לא עוזר, שתי משקאות דיאטטיים. בברכה מוניקה קרן