עזרה לחו"ל...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 25 כרגע גרה בארה"ב מאז שהגעתי לכאן( 5 חודשים)שמנתי 6 קילו,סדר יומי הקבוע הוא עבודה בקניונים מהבוקר עד הלילה,בנוסף כל הגוף שלי התמלא בצלוליטיס זה משפיע עליי מאוד ויש ימים שאני לא רוצה לקום מהמיטה מדיכאון.בארץ הייתי נראית ממש טוב והיום חסרת ביטחון.משקלי הוא 67 בבקשה תנו לי כמה עצות לאכילה נכונה וסדר יום...אני כבר מבולבלת.
שלום שני, אם את מעוניינת בכלים שיעזרו לך להתמודד עם המצב את יכולה ליצור קשר באימייל, את יכולה גם לקרוא את התגובות שלי בפורום. [email protected]
שלום שני, צר לי לשמוע על התחושות הקשות שלך. העליה במשקל נובעת משינוי אורח החיים והאכילה, ומה ששינית פעם אחת, את יכולה לשנות בחזרה. אני יכולה להמליץ לך על מספר הנחיות שיעזרו: אכלי מזון מגוון הכולל את כל קבוצות המזון: שפע ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5% שומן, קטניות, דגים ובשר. מומלץ להפחית את צריכת השומן הרווי: להעדיף מוצרי חלב המכילים עד 5% שומן, להרבות באכילת דגים, לצרוך עוף, הודו ובשר בקר רזה על פני בשר מעובד (כגון נקניקים, המבורגר וכד'). מומלץ לפזר את הארוחות על פני היום. ההמלצה השכיחה היא על 3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. חשוב לאכול ליד שולחן וצלחת, לא תוך כדי צפיה בטלוויזיה, נסיעה, שיחת טלפון וכד'. מומלץ להרבות בשתייה: 10-12 כוסות מים ביום (לא כולל קפה, תה). מומלץ לוותר על חטיפים, ממתקים ושתייה ממותקת, המכילים בדרך כלל כמות גדולה של סוכרים ושומנים ללא רכיבים תזונתיים חיוניים מעבר לאנרגיה עודפת שעלולה להצטבר בגוף ולהפוך לשומן. וכמובן לשלב פעילות גופנית יזומה במרבית ימות השבוע. בברכה מוניקה קרן